8 October 2017

BRIELLE.

Blouse: HERE  o  ChinosHERE   o   Sneakers: ADIDAS   o   Coat: ZARA   o   Sunnies: DOLCE & GABBANA   o   Ring: W.KRUK   o   Nails: TUTAJ

 
Bluzka: TUTAJ  o  CygaretkiTUTAJ   o   Sneakersy: ADIDAS   o   Płaszcz: ZARA   o   Okulary: DOLCE & GABBANA   o   Pierścionki: W.KRUK   o   Pazury: TUTAJ
___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on 
Pandamone!
____________________

M

8 comments:

  1. wow! Połączenie tych kolorów jest genialne! sama wyglądałabym w nim conajmniej dziwnie, ale ty wyglądasz zjawiskowo! Bardzo Ci pasuje! Mega mi się podoba i czekam na więcej tego typu połączeń! :D Nie wiedziałam,że takie połączenia mogą wyglądać tak fajnie :D

    ReplyDelete
  2. cudowna stylizacja i przepiękne kolory:)

    ReplyDelete
  3. Ta stylizacja jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  4. Thanks for Blog!
    Hey Ladies if you are looking best fashion blogger in Europe So, She is the one is most influencial fashion blogger in Switzerland which provides amazing tips of fashion and beauty blogger.

    ReplyDelete
  5. Jak już wcześniej wspomniałam na fb - uwielbiam takie wydanie i połączenie styli!

    ReplyDelete